Умови доставки та оплати

час роботи магазину пн-пт з 8.00 до 18.00, сб-нд з 8.00 до 17.00 Доставка - цілодобово!
час складання букета від двох годин з моменту підтвердження замовлення

Підтвердження замовлення

Інтернет магазин Laflower обробляє замовлення щодня. У будні дні оформлення замовлень здійснюється з 08.00 до 18.00, у вихідні дні - з 08.00 до 17.00. Час складання букета становить 2 години (з моменту підтвердження / оплати замовлення).

Якщо ви розмістили замовлення на сайті після 18.00, він буде оброблений менеджером з 08.00 наступного дня.

Доставка в межах окружної догогі міста Харків

Доставка квітів в Харкові здійснюється день в день, на наступний день і наступні дні за вашим вибором.

З 08:00 до 23:00 ми доставимо ваш букет абсолютно безкоштовно, в інші години вартість доставки складе 50 грн. Доставка здійснюється +/- 15 хвилин від зазначеного Вами часу.

Якщо в замовленні вказано точну адресу і час, замовник несе відповідальність за розташування одержувача за адресою в зазначений час.

Ви можете замовити попередній дзвінок одержувачу, і наш менеджер уточнить у одержувача зручний для нього час і адресу доставки.

Доставка на місце роботи або в готель

Якщо адресою доставки букета є магазин, готель, мотель або офісний центр, ми можемо гарантувати доставку тільки до ресепшена, так як кур'єру можуть відмовити в доступі до номера / кабінету.

Для успішної доставки вашого замовлення необхідно вказувати стільниковий телефон одержувача і, бажано, номер / кабінет. Якщо одержувач буде відсутній на робочому місці, кур'єр може залишити замовлення у колег.

 

Доставка за межі м.Харкова

Вартість замовлення за межі міста обговорюється індивідуально при підтвердженні замовлення.

Доставка здійснюється не нашими кур'єрами, а службами таксі, тому одержувачу необхідно буде самому вийти до автомобіля для отримання замовлення. Точність часу доставки + - 2 години.

 

Вручення замовлення та Конфіденційність

При врученні замовлення ми не повідомляємо ім'я замовника або інші відомості про замовника. Якщо потрібно вказати відправника або передати одержувачу листівку з побажаннями, у вас є можливість вказати дану інформацію при оформленні замовлення.

 

Заміна квітів

Деякі квіти є сезонними і можуть бути недоступними. В окремих випадках ми залишаємо за собою право еквівалентної заміни квітів, при цьому зберігаючи загальний вигляд і вартість компонентів в букеті або композиції. Про заміну квітів в букеті менеджер повідомить Вам при підтвердженні замовлення.

 

Важливо!

Букет квітів складається флористом безпосередньо перед доставкою, що забезпечує свіжість квітів у букеті або композиції.

У разі, якщо кур'єр приїхав з букетом, а одержувача немає на місці - ми відразу зателефонуємо Вам, щоб спробувати вирішити проблему. Максимальний час очікування одержувача кур'єром 15 хвилин. Якщо одержувач так і не прийшов, ми зв'яжемося з Вами, щоб визначити час повторного виїзду кур'єра.

Повторний виклик кур'єра або повторна доставка за адресою від 100 грн.

Якщо Ви вирішите перенести доставку на інший день, коли квіти перестануть бути свіжими - Вам необхідно буде оплатити новий букет.

 

Доступні способи онлайн-оплати

При оформленні замовлення у вас є можливість оплатити ваше замовлення онлайн.

Оплатити замовлення онлайн ви можете будь-яким зручним для вас способом:

  • Оплата банківською картою
  • Приват24 - після вибору даного способу оплати, вас перенаправить на програмний комплекс Приват24 для виконання платежу.
  • LiqPay - дозволять оплатити рахунок за допомогою віртуального гаманця, який прив'язаний до номера вашого мобільного телефону.
  • Термінал самообслуговування - внесення готівки через будь-який банківський автомат самообслуговування.

 

Оформляючи замовлення на сайті laflower.com.ua Ви автоматично погоджуєтеся з усіма умовами доставки.