- Головна
- Доставка та оплата
Умови доставки та оплати
Підтвердження замовлення
Інтернет магазин Laflower обробляє замовлення щодня. У будні дні оформлення замовлень здійснюється з 08.00 до 18.00, у вихідні дні - з 08.00 до 17.00. Час складання букета становить 2 години (з моменту підтвердження / оплати замовлення).
Якщо ви розмістили замовлення на сайті після 18.00, він буде оброблений менеджером з 08.00 наступного дня.
Доставка в межах окружної догогі міста Харків
Доставка квітів в Харкові здійснюється день в день, на наступний день і наступні дні за вашим вибором.
З 08:00 до 23:00 ми доставимо ваш букет абсолютно безкоштовно, в інші години вартість доставки складе 50 грн. Доставка здійснюється +/- 15 хвилин від зазначеного Вами часу.
Якщо в замовленні вказано точну адресу і час, замовник несе відповідальність за розташування одержувача за адресою в зазначений час.
Ви можете замовити попередній дзвінок одержувачу, і наш менеджер уточнить у одержувача зручний для нього час і адресу доставки.
Доставка на місце роботи або в готель
Якщо адресою доставки букета є магазин, готель, мотель або офісний центр, ми можемо гарантувати доставку тільки до ресепшена, так як кур'єру можуть відмовити в доступі до номера / кабінету.
Для успішної доставки вашого замовлення необхідно вказувати стільниковий телефон одержувача і, бажано, номер / кабінет. Якщо одержувач буде відсутній на робочому місці, кур'єр може залишити замовлення у колег.
Доставка за межі м.Харкова
Вартість замовлення за межі міста обговорюється індивідуально при підтвердженні замовлення.
Доставка здійснюється не нашими кур'єрами, а службами таксі, тому одержувачу необхідно буде самому вийти до автомобіля для отримання замовлення. Точність часу доставки + - 2 години.
Вручення замовлення та Конфіденційність
При врученні замовлення ми не повідомляємо ім'я замовника або інші відомості про замовника. Якщо потрібно вказати відправника або передати одержувачу листівку з побажаннями, у вас є можливість вказати дану інформацію при оформленні замовлення.
Заміна квітів
Деякі квіти є сезонними і можуть бути недоступними. В окремих випадках ми залишаємо за собою право еквівалентної заміни квітів, при цьому зберігаючи загальний вигляд і вартість компонентів в букеті або композиції. Про заміну квітів в букеті менеджер повідомить Вам при підтвердженні замовлення.
Важливо!
Букет квітів складається флористом безпосередньо перед доставкою, що забезпечує свіжість квітів у букеті або композиції.
У разі, якщо кур'єр приїхав з букетом, а одержувача немає на місці - ми відразу зателефонуємо Вам, щоб спробувати вирішити проблему. Максимальний час очікування одержувача кур'єром 15 хвилин. Якщо одержувач так і не прийшов, ми зв'яжемося з Вами, щоб визначити час повторного виїзду кур'єра.
Повторний виклик кур'єра або повторна доставка за адресою від 100 грн.
Якщо Ви вирішите перенести доставку на інший день, коли квіти перестануть бути свіжими - Вам необхідно буде оплатити новий букет.
Доступні способи онлайн-оплати
При оформленні замовлення у вас є можливість оплатити ваше замовлення онлайн.
Оплатити замовлення онлайн ви можете будь-яким зручним для вас способом:
- Оплата банківською картою
- Приват24 - після вибору даного способу оплати, вас перенаправить на програмний комплекс Приват24 для виконання платежу.
- LiqPay - дозволять оплатити рахунок за допомогою віртуального гаманця, який прив'язаний до номера вашого мобільного телефону.
- Термінал самообслуговування - внесення готівки через будь-який банківський автомат самообслуговування.
Оформляючи замовлення на сайті laflower.com.ua Ви автоматично погоджуєтеся з усіма умовами доставки.